امام علی
کانون قران و عترت دانشگاه علوم پزشکی فسا
امام علی

علی امام من است و منم غلام علی

هزار جان گرامی فدای نام علی

اگر خسته جانی بگو یاعلی

اگر روسیاهی بگو یاعلی

اگر ناتوان بگو یاعلی

اگر پرگناهی بگو یاعلی

نمیدانم که بودم چیستم من

اگر پرسید یاران کیستم من

نه صوفیم نه سادوس ریاحی

نه وهابی نه سنی نه بهائی

نه آن را و نه این را دوست دارم

امیرالمومنین را دوست دارم

مسلمانم مسلمان غدیرم

امیرالمومنین باشد امیرم

به قرآن قوم پیغمبر همین است

تمام آیه قرآن چنین است

به کوری دو چشم اهل بدعت

فقط حیدر امیرالمومنین است

اگر گیری وضو با آب زمزم

اگر سجاده گردد عرش اعظم

اگر گویی اذان بر بام افلاک

اگر از تکبیر گردد سینه ات چاک

اگر ضرب المثل گردد خزوعت

به حمد و قل هوالله در رکوعت

اگر باشد به توحیدت تعهد

اگر گردی شهید اندر تشهد

مبادا به نماز خود به نازی

علی را گر نداری بی نمازی

((یا علی))



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
لینك ثابت | نوشته شده توسط پگاه طغرائی در جمعه 20 خرداد 1390برچسب:, و ساعت 2:9 |
آخرین مطالب ارسال شده